Załącznik do Uchwały Nr 308/2012 DRL z dnia 10.05.2012r.

Załącznik do Uchwały Nr 308/2012 DRL z dnia 10.05.2012r.

REGULAMIN
Komisji Kształcenia Dolnośląskiej Rady Lekarskiej we Wrocławiu

1. Komisja Kształcenia, zwana dalej Komisją, działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.

2. Celem działania Komisji jest zapewnienie i ułatwianie członkom DIL optymalnych warunków
do realizacji kształcenia ustawicznego lekarza i lekarza dentysty we wszystkich jego formach.

3. Do zadań Komisji należy:

a) współpraca z Oddziałem Wyższych Kadr Medycznych Wydziału Polityki Społecznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w sprawach specjalizacji lekarzy i lekarzy dentystów,

b) opiniowanie i wnioskowanie w sprawach kształcenia przed i podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów,

c) współpraca z Wydziałem Lekarskim Kształcenia Podyplomowego AM we Wrocławiu oraz Studium Kształcenia Podyplomowego Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego AM w zakresie realizacji szkoleń podyplomowych organizowanych przez jednostki Akademii Medycznej we Wrocławiu,

d) wnioskowanie o przyznanie dotacji na organizację doskonalenia zawodowego,

e) opiniowanie wniosków o wpis do rejestru podmiotów prowadzących doskonalenie zawodowe lekarzy i lekarzy dentystów,

f) rozpatrywanie wniosków o dofinansowania:

kursów lub staży obowiązkowych w ramach specjalizacji,
przewodów doktorskich i habilitacyjnych,

g) rozpatrywanie wniosków o przyznanie nagrody dla lekarzy specjalizujących się, którzy zdali państwowy egzamin specjalizacyjny z wynikiem bardzo dobrym.

4. Członkami Komisji mogą być wszyscy chętni lekarze zrzeszeni w DIL po akceptacji przez Dolnośląską Radę Lekarską.

5. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący powoływany przez Dolnośląską Radę Lekarską we Wrocławiu, a pod jego nieobecność Wiceprzewodniczący Komisji, którego Komisja wybiera ze swego grona na pierwszym posiedzeniu.

6. Komisja odbywa posiedzenia 1 raz w miesiącu lub raz na dwa miesiące zależnie od potrzeb. Posiedzenia zwołuje Przewodniczący Komisji.

7. Członkowie są zawiadamiani o terminie posiedzenia oraz o porządku obrad co najmniej na 7 dni przed posiedzeniem w formie pisemnej lub za pośrednictwem innych środków łączności (telefon, e-mail).

8. Obsługę administracyjną Komisji prowadzi Biuro DIL.

Podmiot odpowiedzialny: Dolnośląska Izba Lekarska

Dokument opublikowany przez: Wiktor Wołodkowicz

Data publikacji: 22 maja 2012 o 23:09

Numer aktualnej wersji: 0