Załącznik nr 1 do uchwały nr 53/2013 DRL z dnia 28.02.2013r.

Załącznik nr 1 do uchwały nr 53/2013 DRL z dnia 28.02.2013r.

Regulamin zamówień

1. Usługi i zakupy nie przekraczające zakresu zwykłego zarządu nie wymagają wdrożenia procedury zamówień.

2. W celu dokonania zakupu lub zlecenia usługi przekraczającej zakres zwykłego zarządu do kwoty 3 000 zł należy złożyć pisemne zamówienie wraz z uzasadnieniem do Wiceprezesa ds. finansowo – budżetowych DRL.

3. Zamawiającym jest Prezes DRL. Wnioskodawcą występującym o zakup lub zlecenie usługi może być członek DRL, Przewodniczący Sądu , OROZ i Dyrektor Biura DIL.

4. Potwierdzenia prawidłowej realizacji zakupu lub usługi dokonuje osoba składająca zamówienie na fakturze lub rachunku.

5. Zapłata za dokonany zakup lub wykonaną usługę następuje po zatwierdzeniu faktury lub rachunku przez Skarbnika DRL lub Wiceprezesa ds. finansowo – budżetowych.


Autor
: dr n. med. Andrzej Wojnar, lek. Jacek Chodorski

Podmiot odpowiedzialny: Dolnośląska Izba Lekarska

Dokument opublikowany przez: Wiktor Wołodkowicz

Data publikacji: 12 marca 2013 o 11:08

Numer aktualnej wersji: 0